Lupta de la Sibiu – Acuzele rămân. Telefonul și 45lei lipsesc!

Lupta în declarații

Lupta cu sistemul nu s-a încheiat. Familia îndoliată încă așteaptă niște răspunsuri, pe care Spitalul nu le-a oferit. Care este procedura în cazul în care un pacient a murit în spital și era infectat cu un virus atât de parșiv? Lucrurile personale, care prezentau urme de fluide biologice, și care au stat mai bine de două săptămâni în spital, pot fi date înapoi familiei, expunând în cazul de față la un risc enorm o femeie de 72 de ani?

Mărturiile fiului, despre cum a fost tratat tatăl lui în spital.

Punctul de vedere al managerului SCJU, Liliana Coldea.

Medicul Theodor Rebegel ne-a transmis un mesaj după ce a văzut punctul de vedere al spitalului.

”Liliana Coldea a mințit grosolan! Eu cu medicii am vorbit numai după deces, pentru că nu voiau să răspundă motivând faptul că sunt ocupați și credeam ca așa este. Asistentele mă asigurau că a primit pachetul și apa și ca bea apa. O fostă colegă de facultate care e rezidentă pe infecțioase m-a asigurat că a mâncat mai bine și a primit apa… nici ea nu a pomenit de tulburări de deglutiție. Ei pot să schimbe și să scrie in foaie orice, chiar și după deces, nu e greu să facă asta. Au evitat sa comenteze de ce hainele contaminate au fost trimise acasă și unde este telefonul tatălui meu și cei 45 de lei din portmoneu. S-au pretat la așa ceva!!! Este Oribil!

În cazul absurd, că tata ar fi avut probleme de deglutiție, medicii SCJS nu au auzit de sonda nazogastrica sau mâncare pasată – noi așa facem în Franța cu astfel de pacienți. Faptul ca au spus de deglutiție denota o mediocritate crasă.”, Theodor Rebegel.

 

coronavirus coronavirus coronavirus

foto: plasa cu sticlele de apă / ligheanul cu hainele primite / detaliu fluide

Scroll to top