De ce jocurile de noroc în realitate virtuală nu sunt cea mai reușită opțiune (încă)?

Imaginează-ți că joci păcănele online iar rolele par să se învârtă chiar în fața ta. Sau că jucați poker online într-un cadru în care te simți ca la o masă reală. Aceste scenarii reprezintă promisiunea jocurilor de realitate virtuală. Oferă potențialul de a te aduce mai aproape de acțiunea jocurilor de noroc din cazinouri și de a te învăța cum faci bani de acasa.

Realitatea virtuală pare grozavă în teorie, dar încă nu este pe deplin pusă în practică. Care sunt principalele motive din spatele faptului că jocurile realitate virtuală nu au încă succes?

Vom discuta șapte motive pentru care realitate virtuală nu acaparează (încă) lumea jocurilor online. De asemenea, vom aborda și motivele pentru care realitatea virtuală are încă șanse de succes în viitor.

1. Puține site-uri de jocuri de noroc oferă produse de realitate virtuală

SlotsMillions a devenit primul cazino online care a lansat un produs de realitate virtuală cu drepturi depline în 2015. Cazinoul lor VR este cel mai impresionant și oferă o experiență mai apropiată de viață decât alte site-uri de jocuri de noroc pe internet.

Cazinoul SlotsMillions VR este amplasat la etajul 80 al unui zgârie-nori. Poți să te plimbi prin cazino, să vizitezi barul, să te așezi pe mobilierul din lounge și să te uiți la aparate de joc.

Acest site oferă o perspectivă cu totul unică asupra jocurilor de noroc. Din păcate, puține alte companii au urmat exemplul de la lansarea SlotsMillions VR.

Realitatea virtuală este încă foarte puțin deservită în rândul site-urilor de jocuri de noroc, puține companii făcând pasul în lumea virtuală.

PokerStars a lansat recent o cameră de poker online VR. Cu toate acestea, PokerStars VR se află acum în faza de testare beta și este disponibilă doar pentru bani virtuali.

Este greu să te aștepți ca jucătorii să fie entuziasmați de realitatea virtuală atunci când nu există aproape nici un loc de joc. Lipsa de opțiuni înseamnă, de asemenea, că mai puține site-uri promovează VR, ceea ce contribuie la interesul limitat.

2. Experiența VR încă nu este grozavă

Tehnologia realității virtuale există încă din anii 1950. A primit un mare impuls în anii 1980, când companii precum Nintendo au experimentat cu produse VR.

Dar Nintendo Virtual Boy a fost un mare eșec, deoarece produsul nu s-a ridicat la înălțimea așteptărilor. De asemenea, impulsul VR de la acea vreme a murit la scurt timp după aceea din cauza lipsei de interes.

Tehnologia s-a îmbunătățit, cu siguranță, în prezent. Cu toate acestea, jocurile VR sunt în continuare mai mult o modă decât ceea ce oferă în realitate.

Slotul Gonzo’s Quest de la NetEnt este un exemplu perfect al acestui punct. Gonzo’s Quest a fost lansat inițial în 2009 și de atunci a devenit unul dintre cele mai mari succese din istoria sloturilor online.

Nu este o surpriză de ce NetEnt a ales Gonzo’s Quest pentru a fi prima lor lansare în lumea realității virtuale. Dar în timp ce acest slot a fost revoluționar la lansarea sa, versiunea VR nu prea merită să fie sărbătorită.

Gonzo’s Quest VR îți oferă un prim-plan al acțiunii, ceea ce se presupune că face ca lucrurile să pară mai realiste. Din păcate, grafica de prim-plan este mult mai proastă decât versiunea 3D obișnuită.

NetEnt a lansat de atunci Jack and the Beanstalk în format de realitate virtuală. Acest joc oferă o experiență mai bună, dar tot nu este ceea ce te-ai aștepta de la jocurile VR moderne.

3. Selecția de jocuri de realitate virtuală este redusă

În plus față de numărul limitat de site-uri de cazinou și poker pe internet implicate în realitatea virtuală, mai puțini dezvoltatori de jocuri intră în acest spațiu.

Tocmai am discutat despre modul în care NetEnt a lansat sloturi VR. Dar ei sunt un deschizător de drumuri pe care puțini încă nu l-au urmat.

Este greu pentru alți producători de jocuri să lanseze mai multe titluri atunci când nimeni nu se grăbește să joace ofertele actuale.

NetEnt este, fără îndoială, cel mai de succes dezvoltator de jocuri de cazino online din prezent. Prin urmare, își pot permite să își asume riscul de a fi un pionier al realității virtuale.

Producătorii mai mici de jocuri, pe de altă parte, nu își pot permite să cheltuiască milioane de dolari în această industrie înainte ca aceasta să fie pregătită. Numărul limitat de jocuri disponibile a afectat adoptarea VR.

4. Nu mulți oameni dețin o cască VR

Nu poți încerca realitatea virtuală până când nu deții o cască, sau cel puțin nu cunoști pe cineva care are una. Doar un mic procent de oameni dețin în prezent o cască VR.

20 de milioane de căști de realitate virtuală au fost vândute în 2017. Deși pare un număr mare, acesta pălește în comparație cu cele 1,54 miliarde de smartphone-uri care au fost vândute în același an.

De asemenea, sistemele de jocuri video pe consolă s-au dovedit a fi mult mai populare decât produsele VR până în acest moment. Numai PlayStation 4 a vândut 70 de milioane de console pe parcursul anului 2017.

Oamenii au opțiunea de a achiziționa o cască VR odată cu PlayStation 4. Dar doar 1,5% dintre cei care au cumpărat consola au achiziționat și casca asortată.

În lume trăiesc peste 7,7 miliarde de oameni. Cele 20 de milioane de persoane care au cumpărat un sistem de realitate virtuală în 2017 reprezintă doar 0,26% din populație.

Concluzie

Jocurile de noroc în realitatea virtuală au fost într-o obscuritate relativă în ultimii câțiva ani. Mișcarea limitată în acest spațiu face să ne întrebăm când/ dacă VR va deveni o parte mai mare a jocurilor online. În prezent, mai mulți factori împiedică realitatea virtuală să se înrădăcineze mai mult în jocurile de noroc.

Cea mai mare problemă este că pur și simplu nu există suficiente cazinouri, site-uri de poker și jocuri disponibile. Este greu pentru oricine să se entuziasmeze de jocurile de noroc VR atunci când are doar 2-3 site-uri din care să aleagă.

Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
Scroll to top