Cod Roșu emis pentru Iacobeni și Bădeni
Codul roșu pentru averse torențiale care vor acumula peste 40- m50 l/mp, frecvente descărcări electrice, vijelie puternică, grindină, a fost emis de Administrația Națională de Meteorologie. În zona avertizată s-au acumulat cantități de peste 40 l/mp. Codul Roșul este valabil până astăzi, la ora 17:45.
Inspectoratul General pentru Situații de Urgență a emis o avertizare RO- Alert pentru aceste localități.
____
În urma avertizării meteorologice de COD ROȘU, în Iacobeni sunt afectate mai multe locuințe de viituri. Pompierii din Agnita, Mediaș și Miercurea Sibiului, intervin pentru evaluarea situației și pentru evacuarea eventualelor persoane sau animale surprinse de viituri.
”De asemenea la fata locului intervin și polițiști din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Sibiu, în vederea evaluării căilor de acces și acordării de sprijin persoanelor aflate în situații de risc generate de condițiile meteo. Intervenția este în dinamică, revenim cu date.”, a transmis Sg. maj. Andreea Ștefan, ISU Sibiu
Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
You Might also like
Trasee pilot din 13 septembrie
2 ani agoPrimele 7 trasee de transport public pentru elevi în Sibiu
Primăria Sibiu și societatea de transport Tursib propun, spre aprobarea Consiliului Local Sibiu, primele 7 trasee pilot pentru transportul elevilor în municipiului Sibiu.
Prin HCL 193/2021, Consiliul Local a aprobat înființarea unor trasee școlare, după realizarea unui studiu care să analizeze posibilele trasee și stațiile pentru aceste linii de transport. Tursib a efectuat acest studiu și a organizat o consultare publică prin intermediul unui chestionar distribuit către părinți prin intermediul unităților de învățământ, rezultând că principala necesitate de asigurare a transportului elevilor este zona centrală a Sibiului, unde sunt concentrate mai multe unități de învățământ.Traseele pilot au fost astfel concepute încât capetele de linie să fie amplasate în dreptul a două unități de învățământ, respectiv Colegiul Național Octavian Goga și Școala Regina Maria, accesul doar către acestea fiind posibil cu autobuze de mare capacitate (12 m).
Autobuzele care vor circula pe aceste trasee vor colecta elevi din cartierele sibiene, asigurându-le acestora posibilitatea de a veni la toate unitățile de învățământ din zona centrală.
Traseele pilot
• Traseul E1: cartier Magnolia – cartier Alma – str. Bielz – Piața Iancu de Hunedoara – str. Zăvoi – șoseaua Alba Iulia – Școala Regina Maria- Colegiul Național Octavian Goga
• Traseul E2 – Viile Sibiului – Obor – str. Autogării – șoseaua Alba Iulia – Școala Regina Maria- Colegiul Național Octavian Goga
• Traseul E3 – Cartier Tineretului – cartier Țiglari – cartier Terezian – str. Abatorului – str. Constituției – Colegiul Național Octavian Goga -Școala Regina Maria
• Traseul E4 – cartier Gușterița – cartier Lazaret – cartier Vasile Aaron – str. Bâlea – str. H. Oberth – bulevardul C. Coposu – Școala Regina Maria – Colegiul Național Octavian Goga
• Traseul E5 – cartier Broscărie – cartier Vasile Aaron – Piața Rahovei – str. Luptei – str. Moldoveanu – bdul V. Milea – Colegiul Național Octavian Goga – Școala Regina Maria
• Traseul E6 – Cireșica – str. Siretului – Calea Dumbrăvii – cartier V. Aurie – Calea Poplăcii – str. Cristianului – str. Maramureșului – str. Transilvaniei – Școala Regina Maria- Colegiul Național Octavian Goga
• Traseul E7 – zona bulevardului M. Viteazu – str. N. Iorga – Calea Cisnădiei – Calea Dumbrăvii – Colegiul Național Octavian Goga – Școala Regina Maria
Dacă Consiliul Local va aproba aceste trasee, Tursib va începe operarea din 13 septembrie 2021, odată cu începerea noului an școlar. Autobuzele vor ajunge dimineața la capetele de linie la ora 7:45, iar la amiază, la terminarea cursurilor, autobuzele vor pleca de aici la 11:15, 12:15 și 13:15.
IMPORTANT!
• NU este necesar un abonament special! Elevii pot circula pe aceste linii în baza abonamentului special pentru elevi, care le asigură gratuitatea pentru deplasarea cu transportul public
• Toți elevii vor putea utiliza aceste trasee, indiferent de școala sau liceul unde învață, dar este obligatoriu să dețină cardul Tursib pentru elevi
• În cazul în care este necesar, elevii pot circula cu un însoțitor, care trebuie sa dețină un titlu de călătorie valabilPentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
245Spitalul Județean are un nou manager, de azi 4 octombrie
2 ani agoSpitalul Județean Sibiu îl are începând cu data de 4 octombrie 2021 ca manager pe doctorul Daniel Chelcea, fost cadru militar și fost director DSP
Ca urmare a promovării concursului organizat de către Consiliul de Administrație al Spitalului Clinic Județean de Urgență Sibiu pentru ocuparea funcției de manager al Spitalului, domnul dr. Daniel Chelcea a fost numit în funcția de manager începând cu data de 4 octombrie 2021, în baza Dispoziției Președintei Consiliului Județean Sibiu, pe o perioadă de 4 ani.
Atribuțiile, drepturile și obligațiile managerului sunt stabilite prin contractul de management semnat luni, 4 octombrie 2021.
”Misiunea de a asigura managementul celei mai mari unități spitalicești din județul Sibiu este una complexă și grea, mai ales în contextul epidemiologic actual. Îi doresc multă putere de muncă domnului manager Daniel Chelcea și îl asigur de tot sprijinul și de toată implicarea echipei Consiliului Județean Sibiu pentru buna activitate a spitalului”, a precizat președinta Consiliului Județean Sibiu, Daniela Cîmpean.
Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
232Ghișeul digital al Primăriei Sibiu este deschis 7 zile din 7
1 an agoGhișeul digital – disponibil la sediul instituției 24/24 de ore, 7 zile din 7
Ghișeul digital este o alternativă la cel deservit de funcționari. În urmă cu câteva luni, Primăria Sibiu a lansat în testare un terminal self service. De miercuri, ghișeul digital este disponibil cetățenilor la intrarea în sediul central al Primăriei Sibiu dinspre Piața Mică.
“Acest ghișeu digital este soluția pentru sibienii care nu utilizează instrumentele online pe care Primăria Sibiu le-a pus la dispoziție. În plus, foarte important, acest ghișeu amplasat în sediul Primăriei este disponibil și după ce programul instituției se încheie, inclusiv în weekend. Astfel, dacă aveți de depus documente sau de făcut plăți dar lucrați până târziu, puteți veni la Primărie la orice oră și să faceți aceste operațiuni la ghișeul digital.” (Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu)
GHIȘEUL DIGITAL poate fi utilizat pentru:
- DEPUNEREA DE DOCUMENTE, fie că este vorba despre cereri, formulare sau despre sesizări și reclamații. Operațiunea este foarte simplă:
◦ Alegeți din meniu tipul de document pe care doriți să îl depuneți și urmați pașii indicați pe ecran
◦ Introduceți cartea de identitatea în fanta dedicată și completați datele de contact, conform instrucțiunilor (nr. telefon și e-mail) pe care să vă transmitem răspunsul
◦ Introduceți foile în fanta pentru documente, aparatul le va prelua și veți primi un număr de înregistrare generat de registratura electronică a Primăriei, sub forma unui bon.
◦ Documentele sunt preluate și transmise serviciului din Primărie abilitat să le soluționeze. - PLATA IMPOZITELOR LOCALE ȘI A DIVERSELOR TAXE: Aici puteți plăti peste 100 de tipuri de taxe și impozite, dintre care menționăm: impozitele pe teren, casă sau mașină, taxa de salubrizare, taxe pentru eliberarea unor documente, taxe de timbru și amenzi. Puteți consulta lista completă a taxelor și impozitelor care se pot achita la ghișeul electronic pe următorul link: LISTĂ TAXE ȘI IMPOZITE.
Aveți nevoie de cartea dumneavoastră de identitate și de un card bancar. Plata se poate face introducând datele dumneavoastră personale sau scanând codul de bare de pe decizia de impunere pe care o primiți acasă de la Direcția Fiscală.
Plata se face în câțiva pași simpli:
• Selectați de pe ecranul tactil ce impozit sau taxă doriți să achitați
• Introduceți cartea de identitate în fanta marcată, pentru a fi scanată.
• Completați restul detaliilor marcate cu câmpuri roșii cu ajutorul tastaturii de pe ghișeu
• Selectați de pe ecran „Plătește”
• Apropiați cardul bancar de POS și urmați procedura unei plăți obișnuite
• Ridicați chitanța! Nu se emit duplicate și este dovada plății, pe care trebuie să o păstrați.Acest terminal self service a fost creat de Primăria Sibiu în cadrul proiectului “SALT Sibiu – Administrație de calitate, accesibilă locuitorilor prin tehnologie” finanțat din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operațional Capacitate Administrativă, Axa prioritară 2 – „Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente”.
Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
256- DEPUNEREA DE DOCUMENTE, fie că este vorba despre cereri, formulare sau despre sesizări și reclamații. Operațiunea este foarte simplă: