Animă ASTRA revine la final de vară
Animă ASTRA revine sâmbătă 31 august și duminică 1 septembrie, între orele 11.00 -17.00. Locația de desfășurare a se află în sectorul Lemn, Școala din Ticera, Târgul de Țară din cadrul Muzeului în aer liber din Dumbrava Sibiului.
Lemnul îmbrăcă diferite forme în cadrul atelierelor. ”Aceste forme se regăsesc printre noi, fie că vorbim de arhitectura vernaculară, fie că ilustrăm universul obiectelor casnice confecționate, cu migală, din varii esențe de lemn cu poveste. Importanța lemnului prinde viață din mâinile meșterului creator dar și în savoarea mâncărurilor preparate și păstrate în obiectele din esențele potrivite.”, transmit reprezentanții Muzeului ASTRA.
Muzeul ASTRA susține prin programele sale și prin proiectul Centrul de activitati si resurse regionale dezvoltarea spiritului antreprenorial, recunoașterea (certificarea) și integrarea meșterilor și a produselor lor, pe o piață a viitorul și a eficacității economice.
Atelierele fac parte din Proiectul Animă ASTRA, cofinanțat de Primăria Municipiului Sibiu și susținut de CEC Bank
Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
You Might also like
Spitalul Clinic Județean de Urgență caută manager
4 ani agoSpitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu organizează concurs pentru ocuparea funcției de manager
- 18.05.2021 – Depunere dosar și proiect de management
- 02.06.2021 – Susținerea proiectului de management
- 08.06.2021 – Afișarea rezultatului final
Consiliul de Administrație al Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu, instituție aflată în subordinea Consiliului Județean Sibiu, a lansat concursul pentru ocuparea funcție de manager. Concursul se va desfășura în două etape: verificarea condițiilor stabilite și susținere și evaluarea proiectului de management.
Cei interesați trebuie să fie absolvenți de învățământ superior în unul dintre domenii: medical, economic – financiar sau juridic.
De asemenea, trebuie să fie absolvenți de cursuri de perfecționare, agreate de Ministerul Sănătății, în management sau management sanitar sau trebuie să dețină diplomă de master sau doctorat în management sanitar, economic, administrativ, și să aibă o vechime de cel puțin 2 ani pe posturi cu studii superioare.
Dosarul de concurs împreună cu proiectul de management se pot depune la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgență Sibiu (B-dul Corneliu Coposu, nr.2-4) în data de 18.05.2021, între orele 8 – 15.
Până la depunerea dosarului, candidații pot efectua o vizită în cadrul spitalului, în data de 28.04.2021, între orele 9-14. Aceștia vor fi însoțiți de directorul medical care îi va informa asupra problemelor specifice a secțiilor din cadrul spitalului.
În data de 26.05.2021, pe pagina de internet a spitalului se vor publica proiectele de management, iar în perioada 28.05 – 01.06.2021, pe adresa de e-mail concursmanager@scjus.ro, persoanele interesate pot transmite întrebări referitoare la proiectele de management ale candidaților. Susținerea proiectului se va desfășura în data de 02.06.2021, ora 10.
Detaliile privind documentele necesare, calendarul concursului, precum și bibliografia și tematica pentru proiectul de management sunt publicate în Monitorul Oficial, Partea a III-a și pe următoarele site-uri:
- pe site-ul SCJU Sibiu la secțiunea Carieră https://www.scjs.ro/anunturi/pdf/Anunt%20concurs%20manager%2004_2021/Anunt%20concurs%20manager%2004_2021.pdf;
- pe site-ul CJ Sibiu, la secțiunea Locuri de Muncă – Oportunități de angajare la servicii subordonate https://www.cjsibiu.ro/wp-content/uploads/2021/04/Anunt-concurs-manager-scjus-042021.pdf;
- pe portalul: http://posturi.gov.ro/post/manager-persoana-fizica-spitalul-clinic-judetean-de-urgenta-sibiu/
”Sperăm ca acest concurs să trezească interesul, astfel încât, competiția să se finalizeze cu alegerea celui mai bun manager pentru Spitalul Clinic Județean de Urgență. Proiectele spitalului trebuie continuate cu profesionalism și dedicare pentru a crește calitatea actului medical și pentru a spori încrederea oamenilor în tot ce ține de acest spital” , a precizat Daniela Cîmpean, președintă CJ Sibiu.
Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
444Voucher de până la 5000 de euro pentru achiziția de tehnologie asistivă, dedicate persoanelor cu dizabilități
5 ani agoVoucher pentru aparat auditiv wireless, mobility scooter, scaun cu roți electrice sau orice alt dispozitiv care ajută persoana să ducă o viață independentă
Primăria Sibiu informează persoanele cu dizabilități care sunt în căutarea unui loc de muncă că pot beneficia de un voucher de până la 5000 de euro pentru procurarea de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces (aparat auditiv wireless, mobility scooter, scaun cu roți electrice sau orice alt dispozitiv care ajută persoana să ducă o viață independentă), altele decât cele finanțate prin Fondul național unic de asigurări sociale de sănătate.
Programul permite și achiziția de două dispozitive, în cazul unor deficiențe bilaterale, cu mențiunea ca produsele asistive să fie cuprinse în recomandarea medicului specialist.
Demersul aparține Autorității Naționale pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții, (ANDPDCA)în parteneriat cu Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă, în cadrul proiectului „Facilitarea inserției pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități”, cofinanțat în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020. Obiectivul acestuia este asigurarea accesului persoanelor cu dizabilități, în condiții egale cu ceilalți, la mediul fizic, informațional și comunicațional, în vederea creșterii șanselor de ocupare și a ponderii persoanelor cu dizabilități angajate pe piața muncii.
Cine poate beneficia de tehnologie asistivă?
Voucherul este disponibil pentru persoanele care îndeplinesc simultan următoarele criterii: au o dizabilitate atestată prin certificatul de încadrare în grad de handicap și au nevoie de tehnologie asistivă; sunt în căutarea unui loc de muncă și nu au un loc de muncă în prezent; au vârsta cuprinsă între 16 și 65 de ani, inclusiv elevi și studenți.
Pașii necesari pentru obținerea voucherului
PASUL 1. Persoanele interesate se vor adresa Agenției Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă cu următoarele documente: copie după actul de identitate; adeverință medicală; copie după ultimul document de studii.
Solicitanții vor fi înregistrați de către AJOFM Sibiu ca fiind în căutarea unui loc de muncă, vor semna un acord și vor participa la minim două activități de informare, consiliere și mediere asigurate de AJOFM.
PASUL 2. Persoanele în cauză se vor prezenta ulterior la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sibiu, pe strada Mitropoliei nr.2 din municipiul Sibiu, unde vor depune următoarele documente: cerere tip pentru acordarea voucherului; copie după actul de identitate; copie după certificatul de încadrare în grad de handicap și anexa acestuia; recomandarea medicului specialist privind tipul de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces; copia acordului privind participarea la măsuri pentru stimularea ocupării forței de muncă acordat de AJOFM Sibiu; un angajament referitor la obligația de a nu înstrăina produsul achiziționat în baza voucherului.
După ce DGASPC centralizează cererile, le transmite către ANDPDCA, această autoritate urmând să emită și să transmită voucherele nominale tipărite către DGASPC pentru a fi distribuite solicitanților.
Cum se utilizează voucher ul
Voucherul primit se poate folosi pentru cumpărarea unui produs de la un furnizor de tehnologie asistivă. Lista furnizorilor și a produselor poate fi consultată accesând următorul link: http://andpdca.gov.ro/w/tehnologia-asistiva/ . Informații suplimentare pot fi obținute la INFOLINE – 0751 015 063, de luni până vineri, în intervalul orar 12-14.
Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
283Transilvania Tattoo Expo 2023. 1500 de vizitatori
2 ani agoTransilvania Tattoo Expo. Constantin Ticu a câştigat marele premiu Best of show, cu o lucrare pentru un fost campion european de arte marţiale
Transilvania Tattoo Expo s-a încheiat duminică seara, la Sala Thalia din Sibiu, dar nu înante de a anunța câștigătorul. Artistul Constantin Ticu din Roman, care lucrează la salonul Seven Sins Tattoo din Marea Britanie a câştigat Best of show, marele premiu al convenţiei internaţionale. Clientul tatuat este fostul campion european de arte marţiale juniori din 2019, Adrian Paul Creangă. După ce a fost premiat la convenţia de tatuaje de la Iaşi, Constantin Ticu reuşeşte să ia marele premiu la cea de a 11-a ediţie a Transilvania Tattoo Expo de la Sibiu, cu acelaşi client, Adrian Paul Creangă, căruia i-a făcut două tatuaje pe picioare, ambele premiate.
“Transilvania Tattoo Expo Sibiu – o experienţă foarte frumoasă, plăcută, mulţi tatuatori foarte buni. Ne-am distrat de minune aici şi suntem câştigători şi ai premiulu Best of show”, a declarat Constantin Ticu.
Premiul special al Transilvania Tattoo Expo a fost câştigat de artista Sude Erdem din Turcia.
“Am decis să-i acord lui Sude Erdem din Turcia, un premiu special, Transilvania Tattoo Special, pentru toată prestaţia din convenţie şi pentru efortul depus. Deşi tatuează numai de trei ani de zile, Sude Erdem are rezultate frumoase şi merită să o încurajăm”, a anunţat artistul Ovidiu Popârţan, organizator al Transilvania Tattoo Expo.
Cele trei zile ale convenţiei internaţionale de tatuaje de la Sibiu au însemnat zeci de artişti de pe trei continente, peste 1.500 de vizitatori din ţară şi străinătate şi multe lucrări executate la Transilvania Tattoo, care au fost apreciate de juriul de specialitate.
Cea de a 11-a ediţie a Transilvania Tattoo Expo este prima de după pandemia de COVID-19 şi totodată prima care va fi promovată pe Netflix, de jurnalistul britanic, Charlie Ottley, prezent la Sibiu. O altă premieră a reprezentat expoziţia de pictură “Slaves to the Needles” de la Muzeul de Artă Contemporană din Sibiu, eveniment din cadrul Transilvania Tattoo Expo Sibiu.
A fost pentru prima dată când artiştii au pictat o lucrare în interiorul muzeului sibian. Doi dintre autorii lucrării, Ovidiu Popârţan şi Marius Jucan au fost răsplătiţi cu câte o diplomă de excelenţă de către managerul interimar al Muzeului Naţional Brukenthal din Sibiu, Alexandru Chituţă. Printre atracţiile apreciate de public, ale acestei ediţii a Transilvania Tattoo Expo au fost motocicletele unicat expuse atât în faţa Sălii Thalia, cât şi în Promenada Mall, dar şi reconstituirile istorice realizate de cei din asociaţiile Castrum Novis şi Geto-Dacii din Moldova.
“Ediţia numărul 11 şi-a atins obiectivele propuse: s-au realizat tatuaje extraordinare, conexiuni şi schimburi de experientă şi energie. Am împărtăşit o parte din istoria României atât oaspeţilor nostri, cât şi concetăţenilor şi am reuşit să strângem circa 1.500 de vizitatori. Artiştii au plecat mulţumiţi şi cu gândul de a reveni şi anul viitor.
Ne gândim să facem un eveniment caritabil, o expoziţie în cadrul căreia să expună toţi artiştii care au realizat pictura colectivă, însă şi cei reprezentaţi în pictură, iar cu banii strânşi să susţinem o cauză. Cel mai important aspect este că am rezonat cu publicul sibian, iar comunitatea noastră vibreaza pozitiv şi funcţionează perfect. Parcă nu a fost pandemie, parcă ne-am văzut ieri şi ne stim dintotdeauna. Mulţumim partenerilor şi presei pentru susţinere”, a declarat Ovidiu Popârţan, organizatorul Transilvania Tattoo Expo.
Ovidiu Popârţan este unul din pionierii tatuajului din România şi Transilvania Tattoo Expo este prima convenţie internaţională de tatuaje organizată la noi în ţară.
Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
184