Primăria Sibiu organizează concurs
Pentru ocuparea celor 10 posturi în cadrul Serviciului Urbanism și a Serviciului Autorizare în Construcții, se organizează concurs astfel:
La Serviciul Urbanism din Primăria Sibiu:
• 4 posturi de consilier asistent
• 1 post de consilier principal
• 1 post de consilier superior
• 1 post de consilier debutant
La Serviciul Autorizări, construcții, urmărire și planificare oraș istoric, monumente:
• 1 post de consilier asistent
• 1 post de consilier debutant
• 1 post de referent de specialitate
Pentru posturile de consilier sunt necesare studii de lungă durată în specializările arhitectură, urbanism sau construcții, iar pentru cel de referent de specialitate studii de scurtă durată în aceleași specialități.
Detaliile despre fiecare post scos la concurs găsiți pe sibiu.ro, la secțiunea Angajări, anunțurile urmând să fie publicate pe rând, pe măsură ce începe perioada de înscrieri. Informațiile privind primele patru posturi sunt disponibile aici.
Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
You Might also like
Platforme noi, cu acces controlat, pentru colectarea deșeurilor în zonele de blocuri. 5 sunt deja montate
2 ani agoPlatforme noi instalate de Primăria Sibiu
Serviciul Salubrizare și Protecția Mediului continuă amenajarea noilor platforme de colectare a deșeurilor în zonele de blocuri. Acestea sunt dotate cu cititoare de carduri care permit contorizarea numărului de aruncări pentru fiecare apartament în parte, iar datele vor fi transmise prin GPS către o platformă electronică ce va fi gestionată de Serviciul Salubrizare, în scopul calculării taxei datorate.
Până în prezent s-au montat containerele în 5 din cele 17 platforme planificate a fi modernizate în această primă etapă: str. Siretului, str. Moara de Scoarță. str. Colinei, str. Șoimului și str. Valea Aurie. De asemenea, în paralel, s-a început predarea cardurilor de acces către Asociațiile de Proprietari care apoi le vor distribui fiecărui proprietar de apartament. Platformele vor deveni funcționale în momentul în care toți proprietarii intră în posesia acestor carduri.
În momentul în care punctele de colectare menționate mai sus sunt funcționale, se va trece la amenajarea platformelor și în restul locațiilor: str. Școala de Înot, b-dul Victoriei nr. 47, nr. 3 și nr. 29, str. Ceaikovski nr.63, str. J. S. Bach, str. Revoluției, str. Câmpului/parc Reconstrucției, str. Ecaterina Varga nr.85, str. Autogării nr. 5, str. Târgu Cailor, str. Ștrandului / str. Iosif Velceanu. Termenul estimat de finalizare a proiectului este sfârșitul lunii iulie 2021, incluzând predarea cardurilor de acces și luarea în evidență a posesorilor.
”Pentru a continua investițiile în infrastructura pentru colectarea deșeurilor, reamintim că Primăria Sibiu și Universitatea Lucian Blaga Sibiu au pregătit un proiect prin care, pe lângă crearea unui centru de cercetare și inovare în domeniul gestionării deșeurilor, se dorește achiziția infrastructurii smart necesare pentru eficientizarea colectării selective. Proiectul a fost depus la ADR Centru în vederea obținerea finanțării din fonduri europene pentru realizarea proiectării în această primă etapă. Ulterior, se intenționează depunerea unui proiect pentru obținerea finanțării prin PNNR pentru implementarea efectivă a proiectului.”, a declarat Mirela Gligore, Șef Serviciu Comunicare din cadrul Primăriei Sibiu.
De asemenea, un alt proiect la care Primăria Sibiu și Serviciul Salubrizare lucrează în această perioadă este punerea în funcțiune a unei platforme digitale pentru interacțiunea cu cetățenii. Practic, pe această platformă, fiecare sibian își va crea un spațiu privat în care va putea accesa electronic următoarele informații și servicii personalizate:
- Editarea și modificarea online a declarațiilor de salubrizare, întreruperea /reluarea serviciului;
- Administrarea individuală a locurilor de consum;
- Conectarea la sistemul de salubrizare (identificarea tuturor recipientelor individuale sau prin arondarea la platformele de colectare din proximitate);
- Vizualizarea istoricului de colectare a recipientelor dotate cu RFID tag;
- Delegarea online a folosirii serviciului de salubrizare de către terți împuterniciți;
- Transmiterea online către autorități a cererilor, sesizărilor și a altor petiții.
Platforma a fost pusă la dispoziția Primăriei de operatorul de salubrizare Soma, iar Serviciul Salubrizare a încărcat pe aceasta: contribuabilii care achită taxa de salubrizare, imobilele înregistrate, recipientele puse la dispoziția utilizatorilor – inclusiv recipientele echipate cu cip, precum și declarațiile depuse de sibieni în scopul calculării taxei de salubrizare datorate.
Platforma trebuie însă integrată cu baza de date Simtax care gestionează plata taxelor și impozitelor, un aspect foarte important pentru eficiența acestei noi platforme. În următoarele săptămâni se va realiza integrarea platformei de salubrizare și cea de plată a taxelor și impozitelor.
Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
214CJ Sibiu. Lapte și corn din prima zi a anului școlar 2022-2023
5 luni agoCJ Sibiu. Peste 10 milioane de lei, fără TVA pentru pachețelul cu hrană al elevilor și preșcolarilor
CJ Sibiu a semnat azi, 31 august 2022, contractele în baza cărora toți elevii și preșcolarii din instituțiile de învățământ ale județului vor beneficia gratuit de câte un pachețel cu hrană constând în lapte, corn și mere.
Documentele au fost încheiate de CJ Sibiu sub forma unor contracte subsecvente, în baza acordurilor-cadru semnate cu furnizorii, în 2020, pentru o perioadă de 3 ani.
Astfel, din 5 septembrie, odată cu începerea noului an școlar, copiii vor primi alimentele după următorul program:- Produse lactate: luni, marți, miercuri – câte două zile lapte UHT, 200 ml și o zi iaurt, 125 gr;
- Produse de panificație, zilnic: luni, marți, miercuri – corn sau baton, 80 gr, iar joi și vineri – biscuiți sau covrigi, 80 gr;
- Fructe: joi și vineri – mere, 100 gr.
Valoarile maxime ale contractelor subsecvente încheiate de CJ Sibiu, aferente anului școlar 2022 – 2023 sunt:
- 4.037.083,05 lei fără TVA, pentru lotul 1 – produse lactate, contract încheiat cu operatorul SIMULTAN SRL din Orțișoara, județul Timiș;
- 1.892.844,80 lei fără TVA, pentru lotul 2 – mere, încheiat cu firma PRIORITAR IMPEX SRL din Călan, din județul Hunedoara;
- 4.436.355,00 lei fără TVA, pentru lotul 3 – produse de panificație, contract încheiat cu Asocierea ISIS PAN SRL (Craiova), GTPD SRL (Târgu Jiu) și cu BISCOTTO SRL (comuna Sânmihaiu, județul Timiș).
Alimentele vor fi distribuite tuturor elevilor din clasele 0 – VIII, precum și preșcolarilor din grădinițele cu program normal (4 ore).
Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
105Ștefan Nicolae, în vârstă de 11 ani, a dispărut!
3 luni agoȘtefan Nicolae a plecat de acasă vineri, 28 octombrie
Ștefan Nicolae a plecat vineri de acasă, într-o direcție necunoscută, iar acum familia și polițiștii îl caută pe minor.
”Poliţiştii sibieni caută un minor în vârstă de 11 ani, care a plecat de acasă într-o direcție necunoscută, fără a mai reveni. Persoanele care pot oferi informaţii care să conducă la depistarea acestuia sunt rugate să contacteze cea mai apropiată unitate de poliţie sau să apeleze gratuit numărul unic pentru situații de urgenţă 112.”, transmit polițiștii sibieni.
Duminică 30 octombrie, polițiștii sibieni au fost sesizați de către un bărbat cu privire la faptul că la data de 28 octombrie a.c., fiul său minor, ȘTEFAN NICOLAE, în vârstă de 11 ani, domiciliat în municipiul Sibiu, a plecat de acasă într-o direcție necunoscută, fără a reveni.
SEMNALMENTE: înălțime 140 cm, greutate 45 kg, păr brunet, tuns scurt, ochi verzi, culoare piele albă, constituție grasă.
OBIECTE DE ÎMBRĂCĂMINTE: minorul purta echipament sport de culoare neagră, hanorac negru, încălțăminte sport de culoare alb, ghiozdan de culoare albastru.
SEMNE PARTICULARE: tatuaje pe ambii umeri cu inscriptia ”Tata meu”, respectiv un desen ce prezinta forma unei inimi, urmat de inscriptia ”Ali”.
Cetăţenii care pot oferi informaţii despre acest minor sunt rugați să contacteze cea mai apropiată unitate de poliţie sau să apeleze gratuit numărul unic pentru situații de urgenţă 112.
Pentru mai multe informații din Sibiu, vizitați site-ul nostru www.opiniadesibiu.ro.
73